Bloggdesign?

Bli man inte galen så säg!
Fatta knappt hälften av detta designandet, vill ju göra om i min blogg men ju inte så duktig:P
Ha hjälpt syster ikväll att skaffa en blogg men vi fatta ju inte halv 7 av nått.
Man skulle faktiskt ha gått nån data kurs .

Någon frivllig människa som vill hjälpa mig!??
aja nog om det.

HAft en lugn trevlig kväll med syster . Nu är det snart dax för sängen , Upp och jobba i morogn klockan ringer som vanligt 05.20  Galna tid!

Nu är det ba att invänta älskligen så man kanske hinner se honom innan man gå isäng.
Kanske ha han med oss våran dataexpert Tomas (även vän och granne) Han måste förklara alla jävla html koderna .

Alla hjärtansdag i morgon .
Vad ska man hitta på ? Ska iaf köpa blommer till min älskade och kanske ett hjärta med godis som jag kommer att äta upp :P
Äta en god middag och bara rå om varandra.


Mysan sover sen 2 ½ timme tillbaka hon är så duktig nu och somnar själv . Hon ha varit lite bökig en period så man fick ligga i rummet en stund tills hon somnar , men nu slocknar hon efter vällingen .
Jag kan inte låta bli att le när jag smyger in för att kolla på henne . Jag vill ba ta upp henne och krama om henne .
Älskade älskade barn.

Nä nu ska jag nog göra detsamma snart . Sova!

God natt folket


Linda

Kommentarer
Postat av: Ida

Kolla in på designadinblogg.se där finns oerhört mycket matnyttiga tips och hjälp med koder.

2009-02-15 @ 14:44:38
URL: http://novahskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0