Äntligen kommer min lilla helg

Jag är trött och ha ont i hela kroppen .
Trotts att jag gick och la mig klockan tjugo i 7 i går kväll , ja just det tjugo i 7 ! Helt galet .
Men jag va ganska pigg i morse när klockan ringde. Jobbade mina timmar sen gick jag hem i kylan och myste me Mysan .
Annars ha det varit lugnt i dag . Ha varit i penglund och hälsa på vänner.

Till middag blev det rester ( Taccos)
Och nu tror jag det blir att slöa en stund i soffan och vänta på att skruttan ska hoppa i säng .
Tror faktiskt att jag ska se på pippi långstrump på den 7 haven som gå 19.20 på tv 4 film. En lätt film att bara glo på .
Kanske man ska ta sig lite vin som man fick av svärmor .



Men nu ska jag bjuda på lite bilder på min älskade lilla tjej.


Hjälper Mamma att baka




Ute på en promenad.





Finaste du .


Bus öga





God kväll folket



Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0