Vilken sovmorgon..


Halv 10 vaknade jag att My ropa på mig som varje morgon . Minns inte sist jag sov så länge . Panik , jag ha ju sovit bort hela morgonen , sätter mig upp och klä på mig . Så nu äter vi frukost och se på spöket laban.

Just nu vet jag inte vad dagen har att bjuda på , men Frida fråga igår om jag skulle me till stan men hon verka aldrig ringa så kanske ta den resan själv då? Kan fråga älskligen om han vill fara också.
Vill iaf fara in köpa min spikmatta. Men vi få se vad det blir av dagen .

Ny vecka för grodan i morgon . Shit va tiden gå fort fram. Det  börja kännas allt mer kan jag lova , foglossningarna ha kommit tillbaka och jag ha ett väldigt tryck uppåt mot lungorna , så ha lite svårt att andas ibland . Men det är bara att hära ut .
Men jag lova mig själv att jag aldrig mer ska vara gravid!!! Nästa barn om det nu blir nå fler så ska jag adoptera =)

Nä nu ska jag göra mig klar för dagen .
hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0