Ursäkta min frånvaro.....


Men tiden ha som inte räckt till nu på slutet. Mys vägra sova period ta sin tid , pluss att vi har ju Hanna här på besök dygnet runt numera =)

Kollade om min spikmatta idag . Men vart lite snål , fanns inga "billiga" kvar så känndes lite tokigt att kasta ut pengar på en dyrare. Men hitta en fin tunika oh små byxor till grodan i magen.
My fick sig en super mysig groda , hur mjuk som hällst och så fick hon sig en vår/höst jacka av sin pappa som kommer bli toppen till våren =)
Ja man kan säga att vi har iaf fyndat under dagarna på mellandagsrean. Nu blir det inge mer stan förns nästa år =) haha!

Nyår är fortfarande inte planerat , men något kommer vi nog på . Om inte annat så blir det ju nytt år iaf.
Blir iaf ganska lugnt , vi har ju våran prinsessa hemma och jag kan ju som inte dra i mig nå alkoholhaltiga drycker. Men i morgon blir det troligtvis bingolotto och uppesittarkväll.
Hoppas aven på mildare väder i morgon så man kan ta sig ut en sväng och åka pulka och busa lite i snön.

Nu känner jag att ögonen börja svida , så ska ta på mig brillorna och glo på lite tv . Jag är trött men inte bebis i magen som ständigt är på språng där inne. Nu börja vissa rörelser göra nästan ont. Men det är så mysigt att jag få känna bebis hela dagarna , min lilla groda .

hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0