Tvilling/syskonvagn


Sitter och glor lite på vagnar och vet inte riktigt hur jag ska göra. Allt närmar sig med stormsteg . Snart är våran lilla bebis här . Och en syskonvagn är ett måste för min del , då jag kommer att va ensam under dagarna med två små troll. Men vet ej om jag ska köpa begad eller ny? Inte ny som på barnenshus och bli 15 tusen fattigare . Men har hittat en sida som säljer väldigt fina vagnar , syskonvagnar för ca 4000:- helt ny . Det är ju billigt . Folk ta ju det begad för en vagn.

Men samtidigt om det finns någon begad till bättre pris så varför inte .Men då kan man ju inte ta det på belbet =) haha!

Någon som har en syskonvagn till salu , så släng in en komentar vettja!
Tipps och ider om vagnar är ockå välkommet!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker också det är toksvårt att veta vad man ska ta för någon, eller ja, köpa.. Det är ju dyrt :P Här är ju affärn typ minismal och våran lillscooter ryms knappt mellan hyllorna, blir bärsele på ica! :(



Ja ha fundera på en carena doubleswing, men också en emmaljunga, sån vanlig typ dubbel.. Svårt...

2009-12-15 @ 12:35:25
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0