Trötter


Fy , idag dag e jag trött. komme inte isäng förns efter ett och sen vakna My klockan 6 i morse . Bruka inte va så fasligt trött , men i morse tog det emot . Tur att hon somnade om till halv 8 , det va lite roligare att kliva upp då.
Nu är det morgonmys i soffan med min lilla skatt.
Vi ha just öppnat den fjärde luckan, bara 20 luckor kvar sen är det julafton . Tiden gå galet fort .

Idag ska My få vara med sin morfar menads vi ska in till stan och göra bort lite julklappar .
Skönt att ha det bortgjort.
Annars är det idol ikväll, kan det bli mer spännande . Vem åker ikväll? Jag ha sagt till alla att om Erik åker ut eller inte vinner i finalen så kommer jag aldrig mer se idol , för han är verkligen bäst där.

I morgon är det lördag . Då skulle det bjudas på middag hos Hanna och Urban , det gillas =) få se vad vi få för smaskigt. Sen ska jag ju ha lilla Alva också . Sandras minsta älsklig. Det blir myspys . Dom ska på middag och sen se på bio , då är det klart jag passar på och tjuvar henne , nä inte tjuva men låna ett tag =)  . Jag sa åt Stefan då få vi prova på att ha en bebis och My . För snart har vi ju det på heltid .

Men nu ska jag väcka upp Stefan , han ska ju iväg och köra Hanna , vår kära granne till jobbet om typ 25 minuter sen ska han till sjukgymnasten . Så det är bara att upp och hoppa.
Ska passa på¨att göra mig klar för dagen då också , skulle tro att vi dra oss till stan vid 11 tiden. så man kommer hem nångång.

Ikväll ska jag även försöka mig på att ändra i bloggen lite , men headern överlämnar jag åt Lina , annars haj förstört alltihop haha =). Men lite ha jag börjat fatta av allt , man måste verkligen ha tålamod att sitta och läsa allt , hur man gör osv.

Ha en toppen dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0