Trötter


Åter igen är jag sjukt trött. Kroppen hänger inte riktigt med mig. Nyss klivit ur en varm dusch och jag vart bara tröttare kan jag lova. Men jag tror det bero på att vi haft våran lilla skatt i sängen i natt . För igår när jag skulle kolla till henne och lägga tillbaka täcket på henne så lukta det blöjja med nummer 2. Så det va bara att byta och det vaknade hon självklart och vart jätte ledsen när jag lämnade rummet igen och förstod inte riktigt varför man ska måste somna om när man äntligen vaknat. Så hon fick sova med oss i storsängen. Och hon rör sig värre än jag vet inte vad . Aldrig still i sömnen och vaknade super tidigt . Böka på en stund i sängen och tillslut fic hon tag i tvdosan och lyckades få på tvn helt själv.

Så vi mojsade en stund innan vi klev upp. Och nu är det lite morgonmys i soffan . Stefan sover fortfarande .
Och jag ska ta på mig lite kläder sen fundera jag på att storstäda här hemma. Fast man skulle ju ha sparat det fram till i veckan , annars måste man göra om allt innan julafton och allt.
A vi få se hur jag gör. Men något ska jag göra så jag vaknar till liv igen . Känner mig nästan död.

-5 visar mätaren idag =) härligt . Idag kan vi gå ut och leka utan att frysa bort ansiktet. Kanske bli lite pulkåkning . Annars tar vi en promenad så vi få andas lite friskluft en stund.

Imorgon är det ny vecka för grodan , det betyder magbild och lite update om bebis och mammakroppen.
Hej så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0