Trötter


Jag är trött ikväll. Ont i kroppen . Har haft galet mycket samandragningar idag . Riktigt jobbigt måste jag säga . Men som man flyger fram och tillbaka upp och ner för alla trappor med My så är det inte så konstigt.
Måste börja varva ner och lyssna på kroppen när den säger vila! Men man tänker inte på samma sätt nu som när jag va gravid med My det är väl förns nu man börjat inse att man är gravid , när det är full rulle i magen hela dagarna och alla dessa samandragningar. När jag va gravid med My va ju dagar månader det tog ju evigheter att komma igeom en vecka , nu flyger tiden fram och man hinner inte med när groan hoppar in i en ny vecka.
Skönt att tiden gå fort men så här fort behöver den inte gå .

Sitter och äter en bilpåse och läser massa bloggar just nu , sen blir det 9:e filmen med Stefan .
Jag lär ju somna på soffan hehe =)
Men nu ska jag ta mitt vattenglas och sen lägga mig under filten . Underbara lilla My sover redan , hon va trött. Eller ja jag tror hon sover iaf , det är alldelens tyst där inne iaf så hon har nog somnat gott =)

Men nu vart jag sugen på en husmans med ost , så jag ska gå och bre en sådan sen forsätta glo på tvn till Stefan kommer hem =).
Pappa va hit med en stor godislåda som han köpt i stan åt mig , han är ju för snäll . så nu lever jag ett tag på den haha.

Nä god natt sötnosar nu svammlar jag bara ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad duktig du är som är gravid och har ork att fara iväg på öppnaskolan osv :) Jag orkade ingenting när jag var gravid, var mest sängliggandes, haha.



Stickprovet gick väl inte så överdrivet bra, dom fick inte tag på nån blodåder på Alicia, så vi kommer bara att få ett resultat ifrån Jennie. Dock verkar flickorna börja bli bra nu, då det har för första gången på 4 veckor kommit ut i något hårdare form, jag är helt överlycklig :D Men vi har ju minskat på gluten kost, så vi får väl se om det är det de beror på.



Ja men det tycker jag absolut, tror flickorna skulle tycka att det var kul att få leka med My :)



Kram!

2009-12-16 @ 10:39:58
URL: http://blackened.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad såg du för film? Någon att rekommendera?:)

2009-12-16 @ 11:08:47
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0