Tröttare än Tröttast


Fy idag är jag trött , ont i kroppen hade jag när jag vakna oh kännde mig allmänt jätte seg. Ända så vakna hon vid 8 . Men klockan i köket ha stannat på 5 och det känns faktiskt som hon skulle kunna va det . Men man vaknar väl till liv om en stund skulle jag tro. En dusch och en kopp te så är man människa igen.

Just nu sitter vi och myser till playhouse disney på tv och just nu är det special agenten oso(hur det nu stavas)
En gul panda björn som ska lösa uppdrag med 3 stycken steg.
Har även sällskap från lilla grodan som sprattlar i magen . Den är verkligen mer aktiv än någonsin på dagarna just nu . På söndag gå jag in i vecka 27. Helt galet vad tiden gå fort . Bjuder på ny vecka och magbild på söndag.

Undra vad som händer idag då tro? Blir det stan med syster eller blir det bara en lugn dag hemma . Vi få se vad hon säger när hon vaknar och loggar in på msn . Om det inte blir nån resa så skulle Jessy kunna hämta ut korten på My när hon slutat jobba . Men något skulle man ju ha gjort.

Nu är det Musse piggs klubbhus och jag ska nog passa på att gör nån nytta medans My se på det . Slänga in en tvätt kanske , kanske inget hitt att dra dammsugaren just nu , Stefan ligger forfarande och sover . Otroligt hur länge en karl kan sova , vaknar inte av nått. Visst är det skönt med sovmorgon ibland men inte varje dag , jag hatar att sova bort hela dagen , vid 7 -8 är ganska lagom tid att kliva upp så man hinner nått på morgonen , annars är det ju lunch så fort man klivit upp. 

Bla bla bla , vad jag svammlar nu ska jag avsluta detta innan det blir för långt.
Ha en underbar fredag ♥ 

Kommentarer
Postat av: Linda

Exakt så hade jag med, mycket ont i fogarna, men ni börjar det avta och ofta har jag inte ont alls. Skönt tycker jag! :)

Går in i v25 snart så det går ju superfort. Vet ni vad det bli? Vi vet inte och det är ju superspännande och namn är svårt!

Nu back till Idol! Kram

2009-12-11 @ 21:20:07
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0