Trevliga dag


Har umgåds med underbara Sandra och Avla hela dagen idag . Vi åkte hem till henne och bakade kladdkaka och satta igång filmen flickan som lekte med elden . Den va ruskigt bra. Nu vill man bara sen den 3:e också. Men det få vänta en stund .
Annars ha va bara suttit och prata och myst med lilla Alva , och lilla Saga förståss en riktigt mys hund . Lilla Pumba har också varit med en stund och myst, sötaste kisse katt. Man saknar verkligen att ha djur . Tur man få fara och kramas med dom ibland då =)

Nu ha jag nyss kommit hem från dagis med My och mellanmålet ha just landat i våra magar . My se på shrek och är helt förtrollan i filmen .
Jag ska väl ta och plocka undan lite här hemma sen göra mig klar för middagen på vingen ikväll. Jultallrik med föreningen . Känns lite drygt faktiskt , få se om jag ids gå på års mötet efter det eller om jag gå hem . Men älskligen lär ju gå dit och säga ett och annat .
Men jag få se hur jag gör . det hinner jag bestämma mig för sen .

Men nu ska jag ta och mysa lite med My innan jag sätter igång .
Uppdaterar sen om hur det gick på mötet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0