Söndag


Tråkiga söndag . Vet inte varför men söndagar är nog den tråkigaste dagen i veckan så ha det alltid varit.
Snön värker verkligen ner och på fönsterbrädorna utanför är det typ 2 decimeter snö.
Så det blir en inne dag igen skulle jag tro. Men en liten sväng ut blir det alltid för att få lite frisk luft.

Ska rensa bort lite skräp idag , kläder som man aldrig använder , och leksaker som bara ligger .
Men först blir det en dusch och lite lunch i magen .

Imorgon blir det stan hela dan med syster , vi åker bussen så slipper vi trängas på parkeringen med alla galna shoppare =) Ska blir skönt att komma från hemmet en dag . Men hur jag ska ta mig på rusta för att köpa min spikmatta är en större fråga? Få helt enkelt ta den nån annan dag .

Men nu ska kaffet på , besöket klev just innanför dörren.
hej så länge♥

Kommentarer
Postat av: sandra

du får inte slänga nå kläder ;) hoppas du hittar nå fint på stan imorgon :D. kramar

2009-12-27 @ 14:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0