Snigel Fart


Snacka om att Alfakassan är seg , det ta ju evigheter innan dom behandlar ett ärende , tänk om man skulle va ensam och ha lägenhet och allt och så få man inga pengar på flera månader? Vad skulle hända då ? Det är ju tragiskt att det ska ta flera månader, folk ska va utan pengar inte kunna betala sin räkningar mm.

Idag har jag städat , duktiga jag. Skönt att göra bort det när My är på dagis . Måste bara köpa skurmedel så vi kan skrurka golven också.
Snart är det dax att hämta lillskruttan på dagis , sen blir det hem och äta mellis. Sen då? Jag vill göra nått men i detta väder kan man ju bara hålla sig innomhus . Snö och minus tack!!
Blir nog att åka upp till pengsjö senare i eftermiddag och hämta nå saker som är beställt från ikea med Stefans mamma och pappa.

Hoppas på att få fixa till bloggen sen ikväll också , har gullat med lina att hon ska göra om en header som jag skickat till henne =) Hon är verkligen toppen . Vi måste ta och ses nån dag Lina!

Men nu ska jag ta och kolla lite bloggar sen göra mig klar för att hämta skruttan.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0