Slut på denna helg


Söndagen är snart slut, sitter och ser på vem kan slå Filhip och Fredrik, och som vanligt är det ingen som slå dom. Börja bli ganska tråkigt att se på , Tur att det är säsongens sista pogram.

Nu väntar duschen och sen sängen , va inget vidare bra på tv heller så lika bra att hoppa i säng .
I morgon blir det nog att åka in till stan och träffa mammsen en sväng , ska nog köpa en julkapp till stefan också. Blir bara nån billig grej till varandra i år , bättre att lägga ut pengarna på nått annat man vill ha på mellandagsrean . Men nån liten sak blir det ju som man få öppna på julmorgon =)

Men nu ska jag se om lina har kommit tillbaka på msn , så jag få se den nya headern hon mixtrat ihop =)
Sen ska jag försöka fixa så jag få nå andra färger till bloggen också. Men en sak i taget =)
Måste kanske leta upp nå nya kort att ha på bloggen som hon kan mixtra me , om hon inte redan gjort klart den.

God kväll folket

Kommentarer
Postat av: Lina

skriv när du är online =)

2009-12-07 @ 18:01:15
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0