Shopping i många minus


Idag var det en aning kallt att gå på stan , tur det finns gallerier att va inne på =)
Har ju som tidigare nämt sällskapat med Sandra , hennes barn och hennes bror på stan idag . Mycket trevligt.
Så nu va även julklapparna klara för dom =)
Nu blir det noh ingen fler rensa inna jul till stan utan få vänta tills mellandagsrean.

Under eftermiddagen har jag bara varit med My och myst med henne. Nu ligger hon i sängen och ska sova om hon inte redan ha somnat , hon va så trött mitt lilla hjärta , trots det är helg och fredagsmys så fick hon hoppa isäng  . Men vi få ha lite extra mys i morgon =)

Jag är ensam ikväll , en stund till iaf skulle jag tippa på . Man vet ju aldrig med grabbar i ett gargare. En liten stund kan bli flera timmar så jag kryper ner under filten och se på lite tv och äter nå gott istället.
Gick inge bra på tv ikväll såg jag så jag kanske få köra igång nån film vi har hemma.

Men nu är jag för trött för att sitta här och skriva så det blir bara svammel .
God natt sötnosar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0