Saknad


Ibland känner man sån saknad av något som inte längre finns vid sin sida.
Att man kan känna så efter så himmla lång tid . Men när man ibland känner ett tryck över bröstet och hur tårarna vill rulla så måste det ha betytt någon extra. Vissa saker få en att längta tillbaka till en annan värld.

Att man kan känna sån lycka och samtidigt  vara "borta" ibland , man känner sig nästan som 2 personer ibland eller är det bara en mask man bär. Ibland känns det som jag inte känner mig själv . Ångrar ALDRIG ADLRIG ALDRIG nått av detta men ibalnd går det för fort för att man själv ska förstå.

Pratar sällan om hur jag känner så förstå inte varför jag fått för mig att skriva detta just här ikväll men ibland när man inte ha nån att prata med så måste man få ut det på ett annat sätt , det blir lixom för jobbigt att hålla allt för sig själv. Jag vet att jag kan prata med mina underbara vänner och det är jag så väldigt tacksam för . Minna vänner betyder allt för mig . Så kommer det alltid va Men My och bebis kommer på 1:a plats ;)

Finns så mycket jag vill ha ut , men vet inte hur!??
Många tankar just nu , om det mesta allt från vem jag själv är till att jag ska fan föda barn snart (igen!) Hur gå det denna gång , blir jag lika sjuk eller kommer det toppn bra =) Mycket som skrämmer mig . 
Känner att jag verkligen måste ta redan på allt , men det är ganska omöjligt just nu .
Älskar My så otroligt mycket , finns inga ord för det . Kan inte beskriva min kärlek till henne med ord och det förstå nog alla föräldrar vad jag mena! Tårarana rinner när jag skriver detta , min underbara bebis. Jag är så stolt över henne , att just jag ha fött denna underbara flicka till världen som jag kommer hålla hårt så länge jag lever.
Underbara underbara skatt♥

Nä nu räcker det med tårar och sorlig musik , ska gå och pussa på My sen vänta på Stefan och Tomas så ska vi nog se en film som dom är och hyr.

Förlåt för detta tråkiga inlägg , men det behövdes känner jag!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag vet vad du menar, ofta jag känner rädsla över saker och ting, hur ska det gå? hur ska tiden täcka till? hur ska man orka? ja,, det bara fortsätter. men någonstans så finner man sin inre styrka och den övervinner allt de dåliga! Kram på dig

2009-12-13 @ 08:59:30
URL: http://jagplustva.blogg.se/
Postat av: Sandra

<3

2009-12-13 @ 11:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0