Middag med goda vänner


Så underbart god mat vi fått ikväll, det få dom absolut göra om hehe =)
Och super smarrig efterrätt. Vi vart tokmätta och hamnade på soffan allihop. My hade superkul och sprang rutn som ett yrväder, Alva sov mest , men när hon va vaken va hon glad och nöjd. Vi såg på singing bee och då sjön jag med och titta på Alva , och då fick jag sådan där leenden man smälter av , så fort jag söng så log hon , då jag inte ha nån vidare bra sångröst så tror jag inte hon njöt av musiken utan tyckte nog mest jag lät rolig =) Söt skrutt.

Nu är vi hemma och ha myst ner oss i soffan . My sover som en stock . Alva ligger här brövid mig och sover hon med , fast inte som en stock utan hon vill gärna slå upp ögonen och kolla läget ibland för att sedan lägga igen dom. Stefan kolla på blocket och jag sitter här och skriver.
Få se om det gå nån film eller nått vi kan se medans vi väntar på Sandra . Sen blir det nog att hoppa isäng när lilla Alva farit hem . Vilket borde bli på en timme skulle jag tro.

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0