Men hallå!


Jag vet att jag bad om minusgrader och snö , men detta va väl att överdriva?? -20 stå det på våran mätare .
Fy va kallt, det blir inge utelek idag iaf, vi hade ju tänkt åka lite pulka idag men vi sparar det till en annan dag .

Vart väldigt sent isäng igår , så jag är lite små seg idag , men jag vaknar nog till liv efter en kopp te .
Känner mig lite små förkyld , men aldrig så det kan bryta ut , lite snorig/tät och torr i halsen .
Men skulle inte bli förvånnad att man ligger dyngsjuk på julafton =( Det vill jag inte !!

Men nu ska jag ta tag i städningen så man blir klar nån gång. Ska nog även gå upp till syster idag , men är det så här kallt vill jag inte gå ut och bli ännumer förkyld. Men vi få se vad som händer. Ska iaf städa på förmiddagen sen få vi se.
Ska nog ta mig lite frukost innan jag kör igång .

Hejs så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0