Måndag


Öppna förskolan som gäller idag med Sandra och Josephie =) Det blir trevligt. Men jag ska smita dit en sväng i förväg och kolla om det finns någon bvc läkare där. Höra hur man ska gå till väga för att göra ett allergitest mot mjölk och sådant. Mysans otrevliga blöjjor forstätter så det måste ju vara något som inte stämmer. Ska springa iväg på ica före också och prova en burkmat som är mjölkfri och se om dom ha nån mjölkfri välling så kan man prova sig fram medans man vänta på hjälp från läkaren för som vanligt bruka det ju kunna ta en bra tid!

Sen ska jag upp på arbetsförmedlingen och lämna in ett papper också , det få jag inte glömma före 12 också. Men det ska nog hinnas med .
Sen ha jag inget mer på schemat i dag , få se vad som händer.

-7 grader idag , det lär ju kännas när man gå ut , man ha blivit så van denna värme , eller värme och värme men pluss grader i december bruka det väl inte va så himmla ofta annars!?

Nu blir det att koka gröt och sedan göra sig klar för dagen.
Ha en trevlig dag ♥


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul att se dig idag :) Flickorna hade gått upp ganska bra i vikt eller Jennie hade inte gått upp lika mkt som väntat, men nu väger dom exakt lika, 10190g :D Nu väntar bara stickprovet på en timma, jag är nervös, haha :P Jag avskyr nålar! Hur gick det för dig, hade du varit på öppnaförskolan eller var du hos bm? Kram

2009-12-14 @ 12:49:31
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0