Lugnet


Tyst och lugnt är det här hemma, det ända som hörs är mitt knapprande på tangentbordet och stefans klickande på den andra datorns mus. Har suttit och kollat lite på glasögon , då jag vill byta ut mina. Trivs inte riktigt med dom , jag vill ha lite färg på brillorna. Så man skulle ha dragit sig till stan och kolla om dom ha nå bra erbjudanden.
Ingen som är sugen på en ride till stan? Måste även hämta ut luciafotot som togs på vk =)
Sen ska jag gå på Gina . Det va det jag skulle göra iaf.
Men ack så trist att gå själv!

Min lilla skatt ligger och sover, fick ligga en stund brövid hon tills hon somnat . Ingen bra kväll för henne inte . Hoppas humöret och magen har vänt i morgon.
Idol final i morgon , weeeii!!! Heja Erik!!! Blir spännande att se hur det kommer sluta .

Men nu väntar sängen så man kan fånga dagen i morgon också. 
God natt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0