Kylan fortsätter

-24,9 visar våran mätare!
Jag ha gärna vinter och snö , lite solsken och kanske lagt med minus typ högt -10 . Men det här är ju inte ens kul . Man fryser ju bort ansiktet om man gå ut .
Men trotts denna hemska kyla så ska jag ut idag , ska nämligen följa min kära vän Sandra till stan . Hon ska handla julklappar och jag sällskapar bara med =) Roligare än att va hemma hela dagarna . Ett pluss är ju att det inte kommer va så mycket folk på stan =)

My få va hemma med sin pappa idag och ha myspys i soffan.
Äntligen har hennes mage vänt tillbaka , ursäkta nu , hennes bajs är tillbaka till det normala och inte längre bebisbajs . Skönt för henne!
Sen om det är vällingen och den andra kosten som gjort det eller om hon haft nån forma av magsjuka det vet jag ej , vi få helt enkelt vänta och se efte det gått 2 veckor och den mjölkfria kosten ska bort igen.
Men just nu så är vi glada att hennes lilla mage är i form igen!

Fredag idag då . Inget Idol längre att följa på kvällarna. Men tänk att på söndag är det 4:e advent.
Sen på torsdag är det ju julafton , va?? helt sjukt va fort det gått. Men jag längtar som ett tok =)

Nä nu blir det frukost så man är färdig när min vän Sandra ringer .
Ha en toppen dag i kylan ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Näe, det är så trist att dom aldrig kan låta våran barnvagn vara ifred, nu är det 3:e gången det är punktering på den. :/ Tur att det inte kostar nå mkt att laga det, men det är ju så oerhört onödigt.



Tack detsamma :) Kram!

2009-12-18 @ 10:44:18
URL: http://blackened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0