Kvällens tv


 Barnet som fastnade i tiden på 3:an , har sett en bit nu och det är ganska intressant hur en 16 årig tjej ser ut som en bebis och har en hjärna som en bebis. Att det kan blir så?

Fredag i morgon då , idol final . Det blir spännande . Vem tro ni vinner ?
Jag håller stenhårt på Erik iaf . Han är helt klart bäst.
Annars vet jag inte vad som händer , är forfarande sugen på fara till stan . Men ha som ingen kompanjon med mig så det lär nog bli hemma i morgon me . Städa ska jag iaf göra .

Nu är reklamen slut så ska fortsätta se på 3:an nu .
God kväll♥ 


Kommentarer
Postat av: Erica

neee TOVE skulle ju ha varit i final och vunnit allt.. :D hon var klart bäst.. :D :)

2009-12-10 @ 21:09:13
URL: http://www.ericaparken.blogspot.com
Postat av: Linda

Men tack :D Och detsamma! Vad roligt! Får du må bra då? Kram

2009-12-10 @ 22:36:40
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0