Knäck och snöbollar


Barnmorskan i morgon då, 09.00 ska jag infinna mig på mvc . Spännande och lite skrämmande att dra upp förlossningen med My. Men ska bli skönt att få ut hur jag känner och tänker inför nästa förlossning.
Medelar i morgon hur allt gick.

Efter det ska jag traska på ica för att hanla lite smått , hade tänkt ge mig på att göra knäck för första gången i mitt liv. Ska även göra snöbollar. Så jag ha det jag gör ett tag  i morgon. Städning blir det också.
Onsdag lär jag inte va hemma nått föutom på eftermiddag/kvällen så då hinner jag inget bak eller städ.
Uppesittar kväll med familjen blir det iaf , det blir mys.

Men nu är jag trött , ögonen har redan hunnit vilat några gånger här på soffan. Så jag tänkte hoppa i säng och låta dom vila resten av natten. Hoppas på ett trevligare uppvaknande i morgon och ingen borrmaskin som håller på riva huset.

God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0