Julhandlat


Nu va klapparna klara ,känns riktigt skönt . Kommer även några julklappar från ikea på söndag också , som är till My.
Hittade iaf den sötatse plattången idag , en mini . Svart på clas olsson för 99 kr. Så kommer inte tomten med den så blir det att inhandla den själv efter jul då.
Hitta en massa saker , men som vanligt när man inte ha pengar så hittar man allt och sen om man har pengar och gå på stan hitta man inget.

Köpte iaf ett par byxor till My på kapphal, snacka om att man få bra rabatter där nu när man har skaffat medmera kort. Fick 50 kr rabbat som gåva nyss sen 30% på barn 30% dam och 30% på herr. Det är väl toppen , dom ha kanske inte dom snyggaste kläderna där för ungdommar men leggings/tights benvärmare , underkläder och sånt blir ju super billigt med rabbaterna , det är ju toppen. Stefan har hanldat en del han också så vi är klar med alla julklappar till barnen och resten av familjen. Vet ej hur jag och syrran ska göra men det se vi ju .

Nu är det bara att invänta idol som visas på tvn ikväll , så spännande. Syster kommer hit och ser det med oss då björn inte ser idol. Väntar på att stefan ska komma hem så jag få hoppa in i duschen och krypa ner i myskläderna . Sen är det dax för fredagsmys.

Imorgon väntar middag och bebis mys . Vi ska även gå på stallet en sväng och hitta nå jeans till stefan.
Men nu ska jag gosa med min lill skatt som sitter som ett ljus i mitt knä och se på pippi långstrump.

 My med sina små bebisar som hon sköter dagarna igenom . Det viktigaste av allt är att dom ligger på varsin sida av henne när hon ska sova . hon är allt bra rolig. Blir nog en duktig stora syster♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0