Ingen rubrik


Kunde helt enkelt inte välja rubrik idag , visste inte om jag skulle ta , uttråkad , dötrist , less osv.
Jag är så fruktansvärt uttråkad idag så det finns inte . Är så less på att bara va hemma och inte göra nått. Att båda två gå hemma gör en galen . Man nöter så oerhört mycket på varandra och det är så tråkigt att det ska bli så.
Att aldrig få känna att man sakna den man lever med .
Få se vart allt leder .

Jag och My har iaf varit och hälsat på syster en stund idag på hennes lediga timmar under sin delade tur.
Skönt att komma ut men det är ju storm ute . Har inget emot -10 men när det blåser så här blir det ju -20 med snöstorm. Så inte kan man va ute och göra nått heller.

Hoppas det blir en sväng till stan i morgon så man slipper va hemma. Annars blir det heel dag på stan på måndag .
Ska även försöka hitta en bb-dress till grodan i magen ska få när h*n kommer ut.
Sen ska jag köpa mig ett par sköna pyamasbyxor till mig själv som jag sett ut.

Nu ska jag ta och försöka få tag på lilla idag och höra om hon vill följa med till stan i morgon kanske =)
Men först ska jag göra iordning My för kvällen och ge henne välling så vi kan mysa i soffan en stund innan sängdax.
Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0