4:e advent


Jaha idag tänder vi sista ljuset .
Morgonen började tidigt här och jag är trötter som vanligt. Nu är det frukost och morgonmys i soffan för mig och My .

Idag kanske My ska fara på lyckseledjurpark och tomtelandet med sina kusiner och farmor och farfar.
Dom ville ta alla barn på en utflykt , så det måste dom ju få göra. Hade ju varit kul att få ta med sig henne själv första gången på djurparken, men men !
Jag ska nog passa på att färga håret idag då , sen skulle nog saxen fått tagit mina toppar , ett måste innan jul iaf .

Annars blir det nog inte mycket gjort idag . Det är ju söndag , då behöver man inte göra så mycket .
Aja dagen ha just börjat och jag känner att jag inte ha något att skriva om ännu.
Så jag återkommer mied Ny vecka och magbild senare .

Hej så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0