2:a advent


Idag få man tända 2:a ljuset. Myspys.
Inga större planer för dagen , blir väl att gå ut och åka lite pulka kanske . Stefan ska upp till garaget med Urban och fortsätta med bilen som inte blev klar igår . Men det ska väl inte ta allt för många timmar , fast man vet aldrig med grabbar i ett garage.

Annars är jag väldigt trött idag , då ma endast fick sova två timmar innan det va nån, jaa, vi ska inte skriva vad jag kallade honom för inatt haha , men han va inte poppis kan jag säga =) som ringer och väcker en halv 3 på natten och vägra ge sig när man trycker upptaget . Suck . Sen tog det typ 2 timmar innan jag somna om då Stefan ha världens hosta och jag kunde inte sova till det .
Och när My vakna känndes det som jag sovit i typ 5 minuter . Men det är bara att bita ihop .

Nu ska jag va lite social med Stefan som just klivit upp .
Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0