21 December


Julafton närmar sig med storm steg. Det gillar vi såklart.

Dagen började på et mindre trevligt sätt, Att någon granne BORRAR i väggen . Det låter som huset ska rasa.
Det första som kommer ut ur min mun är "men vad i h-vete". Jag sov så skönt och My hade inte vaknat heller , Men vem kunde sova i detta oväsen . My ropade på mig så jag gick för att hämta henne och nu sitter vi och myser i soffan .

Idag åker vi nog till stan för att inhandla svärfars julklapp. Ska även kolla om jag hitta en klänning till My hon kan ha på sig på julafton . Sen öb skulle jag tro, va stefan som skulle ha nått därifrån men kom inte på vad det va ?.
Blir kanske att handla nå julgodis där me =)
Fy har redan ångest över all julmat man kommer trycka i sig under julafton.

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig klar för dagen .

Vila i frid♥
Skådespelaren Brittany Murphy död.Den 32-åriga skådespelerskan fick hjärtstillestånd på söndagsmorgonen och kunde inte återupplivas. -10 november 1977 - 20 December 2009-
En av mina favorit skådespelare . Jag bara älskar filmen smekmånaden med henne och Aston kutcher.



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kramen, den behövdes.

ja men vi kan väl höras i slutet av januari, Saga är ju sju månader i slutet på februari så jag tror ni kan ta den då

2009-12-21 @ 10:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0