Inte igen!

Nu är denna hämska förkylding på besök igen.
My har feber och hosta och snoret bara rinner från den lilla näsan.
Jag har samma hämska hosta som My och ONT i HELA kroppen! Suck!

Nu längtar jag tills Vi bli frisk så vi kan umgås me folk igen.
Saknar er mina vänner.
Sandra och Nora är saknad, Ni har en egen lyxsvit i mitt hjärta.

Min bästa vän och syster va här idag.
Alltid lika trevligt , synd bara att vi inte va så pigga.
Annars ha det varit en väldigt lugn dag ,bara slappat.

Nu ska jag dra mig in på ellos.se och glo lite.

God afton

Kommentarer
Postat av: Sandra

vi saknar er oxå :D.. tråkigt att vi aldrig hinner ses :(

2009-04-14 @ 16:25:58
URL: http://upptagensblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0