Du gör mig GALEN


Försvinn från våran lägenhet hämska förkylning! Du åker bara runt runt som ett elakt svart måln .
Nu vill vi bli friska och slippa denna plåga.

My har iaf lite lägre feber idag 38,3 . Men samma hemska hosta och det rinnande snoret som aldrig ta slut.
Själv känns det som man sväljer rakblad. Hostade blod i morse och svimma nästan på jobbet , så efter en timmes arbete va det ba att gå hem igen . Jag orkde helt enkelt inte .

Idag blir inget . Ska Handla iaf om nu lönen ha lust att komma in på mitt konto.
Sen blir det bara att va hemma å vila upp sig.
Blir inget jobb i morgon iaf ska ner på vårdcentralen, så man kanske få nå pencellin, och ta järnvärdet vilket jag tro är på nyp noll som vanligt.
Aja det återstå att se. Ska försöka ringa dit i dag eller gå ner det å fråga om det finns nån tid redan i eftermiddag.

***
En isglass på det här då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0