Tisdag

Shit va längesedan det va jag skrev här .
Min lilla prinsessan har ju varit sjuk så har inte hunnit me att skriva så mycket .
My börjar må mycket bättre iaf , känns skönt . Har väl lite snuva kvar men ingen feber .

Det känns om om denna dag börjar lite tidigareän dom brukar göra , ha ju hunnit med att ducsha , sminka mig och käkat lite frukost. Och My springer runt i sin gåstol och försöker ta tag i allt hon ser.
Snart ska jag nog ta och göra My klar för dagen också , kanske få ha sina nya kläder som hon fick av sin mormor.
Idag ska vi träffa Marie och hitta på nått skoj. Sedan ska jag nog ta mig på ica och köpa nå saker så jag kan baka nått.

Som ni säker redan vet så har jag varit och fota My så tänkte visa lite bilder.




Sockersöta prinsessa.








Jag skrattar varje gång jag ser denna bild. SötNöt.

Annars ha det varit ganskla lugnt här dom senaste dagarna, bara mysit i höstmörkret.
Ganska mysigt med höst , men värmen är ju det bästa .
Är såå sugen på att fara utomlands. Men men kanske till jul , men vet aldrig.

Nä nu ska jag ta och göra mig och My klara sedan ska jag ta och ringa till marie och höra när vi ska mötas.
Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka härliga bilder :-)

2008-09-23 @ 13:29:31
URL: http://enlitenskrutt.blogspot.com
Postat av: hanna

ska också baka :). åh förresten va bra att du uppdaterat bloggen...varit inne flera gänger men inget nytt. nu blev jag glad :)

sista bilden på my är ju bara SÅ mysig

2008-09-23 @ 15:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0