Torsdag

Har varit i umeå stad i dag .
Träffat några kompisar Bea och Veronica , alltid lika kul =) Sedan har jag även köpt mig en skinjacka =) Eller jag ha fått den i förskott som pressent . My har fått ett par tjockskockar så hon inte blir kall om fötterna.
Åkte in med älskade syster sedan åkte jag hem men älskade sambo.
Nu har man nyss ätit och ska snart fara iväg igen . Ska åka till klabböle för att hälsa på Stefans morbror och hans familj.

Kvällen blir nog ganska lign annars skulle jag tro , kanske en sväng på hem och hobby när mankommer hem och sitta på alla som pyssla .
Men nu ska jag ta och gäöra mig klar innan min man blir klar , konstigt att det alltid ska ta längre tid för oss tjejer förstå inte varför tihi :P

Tjingeling! 


Kommentarer
Postat av: upptagens

ta jkort när du har jackan ja e ju nyfiken ;).. set inn den här lr bdb lr nåt ;)

2008-09-11 @ 19:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0