Torsdag den 4 september.

Öppna förskolan, Mys och Bak!

Dagen ha varit bra mycket ha man hunnit me , men man gör ju det när man kliver upp tidigt klockan 8 i morse ringde klockan så då klev jag upp men My hon låg i sin säng och sov så sött =) när jag va klar så va jag tvungen att väcka upp min lilla prinsessa (Morgontrött tjej) för då skulle vi bege oss mot ÖF som öppnade igen efter sommaren .
De va kul att träffa massa barn och föräldrar.
Vi vart där en stund sendan gick jag och Sandra vidare , upp på lilja och Hälsa på några gammla lärare och kolla upp lite kurser som finns =) Funderar på lokförara utbildningen =) man känar ganska bra med pengar hehe :P.
Det va roligt att få träffa lärarna och dom tyckte det va roligt att vi kom och visa upp våra små troll .
Sen ha vi bara varit hemma och tagit det lugt under eftermiddagen. Har varit en sväng hos Börje och Lisa nu på kvällen =) dom åker till Norge i morgon vill också fara dit ju ..

Nu ser jag på idol och håller på att baka en toscakaka =) och My springer runt i sin kära gåstol , haha hon är så söt hon blir aldelens tyst och tittar på tvn när det blir reklam , andra hatar ju reklam hehe söt tjejen.

Känner att jag inte ha så mycket att skriva just nu . hmmm??

Nu ska jag se på tv iaf =)

Älskar dig mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0