Tisdag.

Älskligen jobbar idag igen efter sin förkylning.
Men dock hans sista dag på detta jobb sedan byter han jobb. Tror det blir bra de =)
Måste fan skaffa mig ett jobb jag me , börja bli lite långdrygt att gå hemma hela dagarna , fast jag verligen älskar att va med min dotter.

Fick mig en tripp trapp stol till My av min far igår .
Tusen Tack Elise som tänkte på mig och ringde . De e ju verkligen super bra stolar kan ju ha dom så länge.
Annars igår va vi på ÖF på morgonen med Sandra och Nora sedan va vi bara hemma och myste i soffan med min älsklig. PÅ kvällskvisten for vi in och storhandla i stan, äntligen är det gjort.
Vi såg även idol men kära syster. Vet inte vad man ska tycka om dom nya stjärnorna riktigt men men man kanske lär sig .

Idag blir det att städa upp här hemma.
Men ska vänta in syster nu så ska vi se vbå, sen blir det duschen och kanske promenera på ÖF, skulle verkligen vilja väga min lilla tjej skulle tippa på att hon väger över 9 iaf . Men efter det så blir det att städa .

Nä nu måste jag ta min morgon snus.


Inga bilder men ska försöka släpa med mig kameran till ÖF om jag ska dit.
Ha en bra dag.

Slut

Kommentarer
Postat av: Therese

Hade hon några fler stolar eller?

kram!

2008-10-02 @ 00:10:42
URL: http://leonnoah.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0