Tisdag.

Ja vad ha hänt i dag ?
Först Vakna och se våra bäst år med syster som nästan varje morgon. Sedan bestämde vi oss för att gå på fiket och i samma stund ringer underbara Sandra så hon kommer förbi och hakar på oss =) Sedan mötte vi Wiggan så hon följde med me sin dotter. Efter fikat mötte vi upp finaste Therese och söt barnen för att traska vidare mot öf. Synd att inte Sara och Jonah kunnde komma me. Där vart vi en stund sedan vidare på polisstation för att hämta papper så man kanske kommer igång med att ta detta körkort .

Till middag vart det fiskpinnar och mos , inte det godaste men det gick fort och jag hade verkligen ingen lust att stå framför spisen idag .
Annars ha kvällen varit lugn ha bara varit hemma. My ha väl inte haft det bästa humöret men nu är hon glad, pratar och leker . Trodde hon hade fått en sockerchock eller nått ha varit tok spidad ett tag flygit och rullat runt knorvar runt och pratat högt , men nu har hon lugnat ner sig och sitter och glor på tv fast bara för stunden det är ju reklam vilket hon älskar .

Nu ska vi äta Varma mackor. jag som skulle sluta med allt sånt och fokusera på att gå ner i vikt.
Men men måste ju få nån som vill gå promenad me mig ju =)

Nä nu ska jag va lite social och skicka lite bilder till Sandra .


Självklart bjuder jag på en glad tjej!



Kommentarer
Postat av: hanna

bara å ringa om du vill ha en promenad kompis :)

2008-09-09 @ 21:22:50
Postat av: upptagens

men vi skulle ju motionera varje morgon haha hur går de med de ;)

2008-09-09 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0