Tisdag.

Idag är jag faktiskt pigg och utvilad känner jag =) ganska skönt att få kliva upp med bra humör.
Gårkvällen va vi barnfri ett tag , Syster hade henne så vi passa på att göra lite små sáker sendan gick vi över till Hanna och Urban och hade lika trevligt som vanligt. Syster komme förbi och lämnade My efter hon varit på graven och gått en promenad.

Jag undra vad man ska hitta på idag då? Ska iaf se vbå nu snart men syster sen kanske det blir en promenad eller en fika kanske.
Det är väl öf i dag också tror jag? hmmm ja jag få se vad som händer.
Har iaf fått mina bilder i dag , så jag ha några nya kort att Scrappa med =) Kanske sätter sig ner och gör en sidasenare idag när My sover.

Men nu tror jag att jag ska ta mig nått att äta och göra lite frukost till min lilla prinsessa.
sen göra sig klar för dagen.

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0