Söndagkväll.

Utanför fönstren är det väldigt mörk nu , det är det även här inne .
Har just blåst ut mina ljus som lyste upp den mörka kvällen i vårna mysiga lilla lägenhet . Dags för att gå och sova snart.
Min älsklig ligger här brövid mig i soffan och sover , han är så söt när han sover , jag älskar denna karl så jävla mycket.
Hans varma andetag mot min nacke gör mig varm. Måste väcka upp honom snart så han få gå i säng han me .
My sover så sött i sin säng .
Det vackraste jag vet är att se er när ni sover . Det är så tyst och man kan höra sig själv tänka igen.

Filmen Hitch går på tv men vet inte om jag orka se klart den .
Ska nog ta och krypa ner i sängen och sova så man är pigg och glad i morgon . Undrar vad morgondagen har att bjuda på , kanske ska gå på ÖF och träffa lite folk och kolla på alla supersöta barn. Annars ska det bli en promenad om vädret tillåter. Sen ska jag även ta tag i skurningen och pusta våra fönster , inte kul med inglasningen men men den måste ju putsas den också . Ska nog även byta gardiner i vardagsrummet.

Annars ha det varit en väldigt lugn söndag lite upp och ner kanske men det är som vanligt .
Nä nu ska jag väcka upp min älsklig, jag vill mysa lite .

Kärleken till er är evig.

God natt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0