Söndag

Hur är allt idag då Linda?
Om jag ska va ärlig så e det skit just nu , känner mig så jävla borta, har ont i kroppen , trött och känner mig väldigt ensam
Jag orka verkligen inte detta, snälla kan du komma hem .
Huvudvärk, urfattig och uttråkad. Fan.
Har en väldigt jobbig kännsla innom mig som snart kommer att explodera . 
Gud va negativ jag är idag känner jag , jag borde ju va lycklig ha ju världens finaste bebis , men måste man vara glad och lycklig hela tiden? Alla har väl dåliga dagar eller?
Jag älskar dig så jävla mycket. Varför känns det som jag bara vill lägga mig i soffan och dra täcket över huvet och gråta ?

Tro jag ska ta mig i kragen och städa här hemma idag om min lilla tjej tillåter mig !
Sedan kanske en promenad och bara låta tankarna fly någon annanstans .

Jag bruka älska mitt liv men vad är det med mig ?

Det ända jag vet just nu är att jag älskar er två Stefan och My!

Kommentarer
Postat av: Malin vernersson

hej gulle linda.

klart man får ha dåliga dagar. det har jag jämt :)

hoppas du mår bättre snart. kramis

2008-09-07 @ 13:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0