Söndag.

Helgen har varit super bra, trots det trisa vädret.
Lördagen va en helt underbart rolig kväll , vi spela spel och drack lite groggar och hade jätte kul men underbara vänner.
Syster va med en stund men hon vek in årorna efter en stund då hon skulle jobba idag.
Vi satt ute på våran inglasning.
Spelet va super kul , hjärnsläpp heter det , verkligen en kul sällskapsspel. Klockan vart hjalv tre tror jag innan vi gick och la oss. Och våran lilla ängel sov hela natten från nio på kvällen , så duktig.

Dagen ha varit väldigt lugn.  Va ute en sväng i blåsvädret och häslade på Sandra en stund sen ha jag bara varit hemme och myst med My , älskligen ha varit i pengsjö hela dagen och polerat en bil och nu är han äntligen på väg hem , så nu ska vi sätta oss och äta lasagne som jag ha gjort. Gott.
Sen blir det nog att luta sig tillbaka i soffan och glo på nån film eller så.

Nä nu måste jag springa och ta min lilla My innan hon river stället. Vart tog min bäbis vägen hon som låg på mitt bröst och sov och rörde sig knappt? Nu är det full fart hela tiden , varje ålder har väl sin charm.

Har inga nya kort att bjuda på =(
Men självklart lägger jag in ett på My ändå.



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0