Onsdag.

Denna dag började klockan 8 i morse.
Kännde att det va lika bra att kliva upp , tog upp My en stund i sängen och myste lite sedan klev vi upp .
Hanna komme in och vi såg våra bästa år en stund sedan komme Sandra och Nora hit. Så vi tog våra barn och gick ut i hösten vandra runt med vagnarna i typ 1 1/2 timme. Sedan vart det lunch och efter det Babyöppet och träffa några bebisar =)
Nu sitter man här i soffan och fundera på vad man ska äta till middag.
My står rakt upp i gåstolen och glo på tv , sötis.

Vad händer underkvällen då tro? kanske en promenad , ska iaf gå och köpa en sunsdosa sen vet jag inte.
Bara mysa men älskligen i soffan, som vanligt på kvällarna =) tända mina ljus och bara njuta av höstmörkret.
Kanske gå nån bra film på tv också, men föresten det börjar ju en nya svensk serie ikväll .
Aja få se vad det blir att hitta på , men nu måste jag börja med maten .

Bjuder på en bild på mitt hjärta.

Happy Face.

Slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0