Onsdag den 3 september!

Äntligen!

Nu har det äntligen blivit lite ordning på min blogg,Tack Sara för all hjälp! Nu kan börja skriva på riktigt =)
Dagen ha varit ganska lugn , började med att kliva upp göra mig klar och gå ut och möta underbara Sandra och så traska vil till Barnmorskan som jag hade tid hos idag , fixat p-piller och så.
Sedan vidare hem till oss där vi fick lunchen serverad av min underbara sambo, Stekt potatis och korv fick vi =)
Sen ha jag bara varit hemma och tagit det lugn under eftermiddagen .

Sedan bestämmde vi oss för att åka upp till My`s underbara Farmor och Farfar .
Och nu ha vi nyss kommit hem och satt oss i sköanste soffan för att glo lite på tv innan det blir att hoppa i säng . Ska upp ganska tidigt i morgon (måste sälla klockan) hehe =) Sa möta upp Sandra så vi kan traska vidare till öppna förskolan .
Sedan ska jag gå upp på arbetsförmedlingen, måste ha ett jobb , blir galen annars , ha ju fan aldrig pengar över till att göra nått annat än betala räkningar och annat tråkigt!! Jag både gillar och hatar pengar på samma gång , att man ska måste va så beroenda av nå pappers bitar med färg på :( . Suck! Men men så är det hårda livet! Med jag e lycklig ändå =)
Man måste se det posetiva ! hmm!!
Så nått jobb vore ju på sin plats.

I helgen drar älgjakten igång för älskligen då lär man ju inte ses så mycket =( men tur det bara är i 4 veckor .
Ska ng gå på Stan men Svärmora på lördag medans gubbarna är ute i skogen , det blir nog trevligt .
Annars ha vi inte så mycket inplanerat i helgen vi få se vad den bjuder på .

Nä nu ska jag ta och va lite social med min dotter som ligger här och pratar för sig själv , innan hon ska sova !
Ska nog ta mig nå kvälls fika också ;) !!


Love





Kommentarer
Postat av: Ida

Kan du inte finna ett jobb åt jag å på samma gång? fniss Jadu pengar... Man hatar dom när man inte har dom och älskar dom när man har dom. Tänk om världen vore pengalös och man körde på gamla hederliga tjänster och gentjänster?

2008-09-03 @ 22:25:22
URL: http://enlitenskrutt.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vad tycker du om nya Idol-juryn?

(om du kollar på programmet dvs)

2008-09-03 @ 22:26:05
URL: http://silverstedt.blogg.se/
Postat av: Sara

:)

2008-09-03 @ 22:59:41
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: upptagens

vilken tur för dig att du fick hjälp men bloggen så då kan ju du hjälpa mig någon dag ;).. syns imorgon gumma..

2008-09-03 @ 23:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0