Lördag den 13 mars.

Ganska precis ett halvår sedan så började den underbara upplevelse , vårna förlossning.
Fy vad tiden ha gått fort , kan intte förstå vart all tid ha tagit vägen.?

Då hade vi lörag igen då. Vad ska man ta och hitta på idag då ?
Älsklingen är och jaga idag så man kanske ska passa på att städa lite och sedan ta en promenad . Ska nog även gå och hälsa på min farmor tror jag . Sedan få man se vad dagen bjuder på . Vänta på att min man ska komma hem så vi kan hitta på nå skoj , men han lär väl va trött efter dagen.
Mensvärk som fan har jag också , suck. detta är väl bara början eftersom jag ha börjat me P-piller igen så lär väl ha så här i 3 veckor . blääääääää.. Men men jag e så posetiv så eller hur Sandra haha!
Nä nu ska jag gå och klä mig sen ska jag ut och traska Nyby rundan med fina sandra.

Ha en bra dag!


Grattis My på 6 månader dagen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis My!

2008-09-13 @ 10:30:42
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: upptagens

grattis mysan :) vilken söt bild :D .. hade du de trevligt hos din farmor?? ja linda vi e ALLTID posetiva, glöm inte de ;)

2008-09-13 @ 19:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0