Helgen

Helgen ha varit bra , men nu börjar den gå mot sitt slut.
Fredagen va lugn , Hälsade på Börja och Lisa en sväng sedan upp till pengsjö där vi fick i oss lite Taccos.
Gårdagen va det jakt för älskligen och jag och My va och hälsa på min farmor. Sedan på kvällen komme Hanna S, Therese och sötaste Noah hit , mycket trevligt.

Dagen ha varit kort tycker jag , men vi klev ju inte upp förns klockan 10 . Men älskligen fick kliva upp vid 5 tror jag för att fara och jaga. Sedan gjorde vi oss klar jag och My och gick över till Therese med familj och va där en stund , fick även låna två overaller av henne så då behöver jag inte köpa någon denna vinter , tack så mycket Therese.
Annrs ha jag bara varit hemma på eftermiddagen och städat . Har även sängt Mys säng och satt upp hennes lampa ovanför sängen.
Nu har vi nyss ätit och satt oss i soffan för att glo på tv, My ligger och sover så sött i sin säng och älskligen har nog somnat här brövid mig han också. Men han få nog kliva upp när My vaknar .
Har även en väldigt god godisskål framför mina ögon som kommer bli bra till kvällens film.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och ta en snus och bara känna lugnet en stund.
Ha en bra kväll.


Kan bjuda på en bild på min snutt. En gammal bild som jag hitta igen men hon e ju så söööt på denna bild.



Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0