Fredag.

God morgon världen vilken underbar dag . Trött är jag men vad gör väl det , det e ju helg och vi är glada och lyckliga (iaf för stunden) Idag ska jag gå på hem och hobby och titta om jag hitta nått kul att pyssla me under helgen , måste framkalla några nya kort idag kanske .
Har just sett våra bäste år med syster , så nu kanske man ska göra sig i ordning för att gå ut en sväng möta upp fina Hanna och gå på hem och hobby. Ska gå och gulla med papa om jag kanske kan få en slant av honnom.

Tänkte bjuda på lite nya bilder .


Morgon mat är alltid gott att få.


Mys nya vän som äntligen har kommit till världen.


Promenad i vagnen alltid lika kul om man få sitta upp och kolla läget.


My i sina nya rosa hörselkåpor.


Mys mysiga fleeceoverall som hennes mormor ha sytt.


Underbara Nora .





Nä nu ska jag jag ta och göra mig klar .

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0