Fredag kväll.

Denna kväll hade nog inte mycket att bjuda på .
Vad ska man hitta på då tro , ganska less på att inte göra något. Men men min älskade sambo lär väl inte ha så mycket ork att göra nått när han ska upp klockna halv 5 i morgonbitti (för att jaga) Hoppas det blir stan för vårna del i morogn då så vi få köpa en ny bilbarnstol till lilla My som inte e så liten längre 6 månader och ha nästan vuxit ur stolen som är till 9 månader .
Kanske hitta vi något annat kul också på stan ska iaf köpa ett par rosa skor till My , dom e super söta .
Sen ska jag titta på en vinteroverall till henne . Och det bästa nya skor till mig . Det är ett måste nu kan ju fan inte gå i foppa skor i höst haha!

Annars då , håller på att fixa mina naglar lite ha just målat dom , Rosa såklart . ska bara dit me lite dekoration nu sen är det färdigt , bäst att passa på med sådant när My sover en väldigt sen middag. Hon ha varit Grinig HELA eftermiddagen ganska jobbigt , men jag ska inte klaga för hon är aldrig sur eller så annars , hon är min lilla ängel.


Kvällens bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0