Fredag

Äntligen är helgen här .
Tänkte passa på att skriva lite medans My sover (efter många om och men. Lillskrutt.
Undra vad som händer under helgen ? Jakt för älsk iaf men för min del vet jag inte än.
My blir iaf 6 månader i morgon ett halv år :O Galet va tiden gå fort. Detta halvår ha ju bara sprungit iväg , tänk om ett halv år till då är det full fart . Nu vill jag ju ha en till liten bebis ju , vi ha ju redan ett namn om det komma ut en pojke nästa gång ;). Men fört ska jag då jobba och få bättre ekonomi innan det blir nå fler bebisar här.

Undarebara Sandra och sötaste Nora komme förbi idag , så vi tog oss i kragen och gick Nyby rundan, ganskaskönt när man väl ha tagit sig ut.
Sedan vart det hem och städa undan och duscha och vänta på älskligen som sluade tidigare idag .
Nu ligger vi båda på soffan och slöar , och jag ligger och fundera på vad man ska ha gjort till middag? Samma fråga varje dag.

Nä nu ska jag göra nån nytta.

Känns bra att fått pratat ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0