Dagen på standen

En väldigt trevlig dag på stan men underbara svärmor.
Nu har vi äntlign köpt Mys nya bilbarnstol så hon slipper trängas i den gammla som igentligen är till 9 månader kan inte fatta hur hon skulle ha rymts i den när hon blir 9 månader , men men det behöver vi inte bekymmra oss över nu.
My fick även en höst/vinter väst och en tröja och ett par super söta tights som är vita med rosa härtan på =).
Och äntligen ha hon fått sig en bitring , och en ny tutte som det står sötnos på . Allt det av sin underbara farmor.
Fast stolen ha vi betalat.
Jaf fick mig även nå nya saker =) en par stövlar utan klack =) jag e så lång så passa inte med klack och en ny tunika några ljuslycktor och en ny halsduk tack Eva.
Tittade även på skinjackan jag vill ha =) det e ju så snygg , men få väl se när man ha råd med det , få önska mig den när jag fyller år .

Nu sitter jag hemma och vänta på min sambo som ska komma hem så vi få fara upp till pengsjö och äta middag (grillat) mums.

En del av Mys nya saker.

Bilbarnstolen.




Västen.




Tröjan





Nu ska jag ta och luta mig ikull på soffan och mysa med min bebis innan vi ska åka.

God eftremiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0