Måndag

Beställning gjord
Kunde inte låta bli , beställde en klänning och strumpbyxor till My på linuslotta.se
Tur att räkningen inte ska va betald förns nästa fp rullar in , ha inte en krona denna månad känns verkligen pisigt.
Men men jag e lika lycklig för det.

Har varit på öf idag med Sandra och Nora
sedan va vi på ica sen gick vi hem till Sandra för en kopp te och gobullar. Stephanie och Lucas komme dit me =)
Satt där ett tag och surra på sedan vart My så trött så vi bestämde oss för att gå hem , så det gjorde vi sedan komme Stephanie och Lucas hit en sväng , så vi satt och leta nå snygga stövlar på internet , men hitta fan inga =( Suck , få ta mig en säng på stan igen.

Nu är vi ensamma och väntar på älskligen
Så ska snart börja med maten och det blir pytt i panna idag.
Kvällen blir nog ganska lugn som vanligt, händer inte allt för mycket , om jag är på humör så kanske en promenad annars kanske sätta mig och pyssla en sväng.
Lill hjärtat ligger på¨golvet och försöker komma på hur man kryper =) Men för det mesta så ligger hon och glor på reklamen på tvn. haha!

Nä nu ska jag göra nån nytta..

Bjuder på en bild på My och Lucas


Slut

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt bild :)

2008-10-06 @ 18:24:41
URL: http://upptagens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0