Lördag

Gud vad trist väder det är idag.
Man blir som deppad av detta grå trista väder, sånna här dagar ligger man bara på soffan hela dagen.
Vi har tagit oss lite luft iaf , tog en promenad på ica och köpte glödlampor så ny lyser det igen här hemma =P
Men det är ganska frisk luft ute och inte så himmla kallt. Bara man har kläder på sig så kan man ju va ute.
My har sovit ganska bra idag också , men nu är det full rulle i gåstolen.

Lilla hjärtat börja få en tand oxå =)
Märkte det i morse den både syns och känns , så nu få vi se hur länge det tar innan den är uppe helt, få hoppas att hon inte blir allt för grinig, så jobbigt att se små barn ha ont.
Men hon är då pigg och glad än så länge , som vanligt. Kan verkligen inte klaga på nått , har världens bästa tjej.

Jaha nu ska vi åka ut en sväng , så bäst jag klär på min lilla tjej och gör mig själv klar.
Bjuder på en bild på min skatt.


Mamma älskar dig



Slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0