Måndag

Nu va det lääänge sedan jag skrev.
Måste bli bättring på de. Men ha inte haft någon ork , och igentligen inget att skriva om.
My ha varit så förkyld så ha inte blivit mycket tid framför datorn.

Det ha väl hänt en del iaf , jag ha fyllt år och fått jobb =)
Så nu är det slut på mammaledigheten =( Både tråkigt och bra på samma gång. Kommer ju ha bättre ekonomi iaf men kommer ju inte att få spendera mina dagar med Älskade My =(

Annars rullar livet på som vanligt.
Har äntligen köpt sex and the cityboxen och Parfymen som jag velat ha ett tag nu.
Sen blir det att boka tid för min percing som jag ska göra =)

Nä nu måste jag ta min käa dotter som kryper runt här i köket och river i allt hon ser =)
Vad hände med min bäbis .
Hon kryper, säger vissa ord =O. Snart måste jag nog skaffa mig en till bäbis =P

Tack och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0