Snussuget....


Ja detta jobbiga snussug som aldrig försvinner. Måste dra på mig och barnen alla kläder och ut i kylan och köpa mig snus.. Inga andra planer för dagen har vi, blir nog ganska lungt.
Ska ta och ringa mitt hjärta och fråga om vi ska åka in i helgen och köpa en wii , så man ha nått att göra kalla trista dagarn som denna. Så otroligt less på denna vinter , på med kläder, av med kläder upp 4 trappaor och ner 4 trappor, nä fy!! Längtar tills hus och sommar nu.

Och vad det gäller min blogg så ska det absolut inte se ut såhär utan är under ombyggnation ;) Bara den som ska bygg ta tag i det =) Min syster skulle hjälp mig men hon kommer aldrig sig för det , vill verkligen ha en ny design så jag få lust att blogga igen , så trist när den ser ut som den gör nu.

Nu ska jag titta till min skruttar som leker på sitt rum.
Ha en toppen dag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt du är min älskade vän <3. Jag vet ju inte vad som gör mig glad. Jag vet inte vart jag skulle trivas bäst, allting har ju tyvärr både för och nakdelar... Jag har inte bestämt mig ännu hur jag ska göra..

Puss och kram

2011-01-21 @ 21:17:13
URL: http://upptagensblogg.se
Postat av: Rebecca

Hej Linda hitta hit med :) Allt bra var inte igår?? Kram Rebecca

2011-02-01 @ 12:03:00
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jo men som sagt så ska jag också har barn som hanna :) Jag ska ha i april den 4 som allt går som det ska vill säga:). Men annars så är allt bra det rullar på livet och allt runt i kring.. Sj då ser att du har hunnit göra två st små troll ;)

2011-02-02 @ 15:16:34
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Måste ju kännas jätte kul med att hanna ska få sig en liten att du ska bli moster :) annars då vars bor ni och så i hus ??

2011-02-03 @ 09:17:08
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja men det försår jag :) Ja men kollar ni nå på hus nu då ?? Åhh så kul det är så kul med hus fast jag huset vi bor i är nog inte mitt "drömhus" utan jag skulle vilja bygga nytt men det har man ju inte råd med just idag! Ja vi har nyss skaffat hund eller det har vi tänkt länge fast det hara bara inte passat då båda jobbar och så du vet :) Så det passa ju skit bra nu när jag går hemma och allt så hon hinner ju bli rumsren och allt tills lillen kommer :) Och sen vet jag ju att jag iaf ska vara hemma 6mån...Kram

2011-02-04 @ 08:56:02
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja men du det låter ju jätte kul och bra ); Hoppas verkligen ni hittar något. Jag har hittat en tomt i stan för 350 tusen och det finns redan bygglov för ett hus och garage ev stall hade velat ha häst med :) Men som sagt det får nog vänta till bebisen blivit lite större dom säger ju inte att man ska bygga hus och så med småbarn då det tar så mycket tid och kraft på en:(. Okej ja men då kanske det blir hund sen då :)

2011-02-04 @ 14:15:07
URL: http://aspegrenrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0